En el cole con Pepa : (Rexistro nro. 1636523)
[ vista simple ]
| 000 -CABECEIRA | |
|---|---|
| Campo de control de longitud fija | 05084nam a2200361 c 4500 |
| INFORMACIÓN XERAL | |
| Códigos de información de lonxitude fixa | 201229s2020 sp a b |||| 000 j spa |
| DEPÓSITO LEGAL | |
| Número de copyright ou de depósito legal | B 12319-2020 |
| ISBN | |
| ISBN | 9788426728067 |
| CDU | |
| CDU | 82-N |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | Seseña, Ma. Nieves |
| Termo indicativo de función | autor/a |
| -- | 119726 |
| TÍTULO UNIFORME | |
| Título uniforme | En el cole con Pepa |
| MENCIÓN DE TÍTULO | |
| Título | En el cole con Pepa : |
| Resto do título | cuento para entender la discapacidad, valorar las diferencias y aprender a convivir con ellas |
| Autores | Ma. Nieves Seseña ; ilustraciones, Chema García |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
| Lugar de publicación | Madrid |
| Editorial | : Sentir |
| Data de publicación | , 2020 |
| DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Extensión | 40 páginas sin numerar |
| Outras características físicas | il.col. |
| Dimensións | 24 x 24 cm |
| MENCIÓN DE SERIE | |
| Mención de serie | Neuricuentos |
| NOTA XERAL | |
| Nota xeral | Cuatro páginas plegadas |
| NOTA XERAL | |
| Nota xeral | "Escrito por una experta en discapacidad"; "Dirigido a niños y niñas de entre 4 y 8 años"--Página 4 de la cubierta |
| NOTA XERAL | |
| Nota xeral | Incluye sobre adherido a la página 3 de la cubierta |
| NOTA DE CONTIDO | |
| Nota de contido | · Escrito por una experta en discapacidad. · Para niños y niñas de entre 4 y 8 años. Pepa es una niña a la que le gusta mucho jugar con sus amigos del cole. Cada uno tiene diferentes capacidades y dificultades, ¿quieres conocerlos? ¿Sabías que todos tenemos capacidades y dificultades? ¿Conoces las tuyas? ¿Quieres descubrir más sorpresas con Pepa? En los cuentos y, en general, en la literatura universal, el tema de la discapacidad ha sido tratado en numerosas ocasiones, pero no siempre de la misma forma o con la misma intención. Este cuento pretende sensibilizar a niñas y niños en el respeto a las diferencias entre las personas, a través del conocimiento de los distintos tipos de discapacidad, representados por los personajes que van apareciendo. La autora de este cuento es M. Nieves Seseña, Psicóloga, pedagoga, experta universitaria en recursos humanos y dirección de empresas. Especialista, con más de 35 años de experiencia, en orientación escolar, profesional y laboral de personas con discapacidad. Pedagoga del Centro base n.º 6 de atención a personas con discapacidad de la Consejería de Políticas Sociales, Familias, Igualdad y Natalidad de la Comunidad de Madrid. Este cuento proporciona un lenguaje claro, sencillo y divertido, y contiene elementos que ayudan a entender la difícil situación por la que pasa la protagonista. Además, permite sacar a la luz parte del universo interior del pequeño/a lector/a: · Preguntas que fomentan la reflexión y el desarrollo de la inteligencia emocional · Elemento de transición a buscar por las páginas del cuento · Juegos para los pequeños lectores · Recomendaciones para adultos · Neurisobre al final del cuento · Dos trípticos que aportan una mayor creatividad y riqueza a la historia Si quiere explicar otro tipo de situaciones complejas a niños/as y no sabe cómo, no se pierda los libros de la colección Crecicuentos y Senticuentos. |
| RESUMO | |
| Resumo | epa é unha nena á que lle gusta moito xogar cos seus amigos do cole. Cada un ten diferentes capacidades e dificultades, queres coñecelos? Sabías que todos temos capacidades e dificultades? Coñeces as túas? Queres descubrir máis sorpresas con Pepa? Nos contos e, en xeral, na literatura universal, o tema da discapacidade foi tratado en numerosas ocasións, pero non sempre da mesma forma ou conla mesma intención. Este conto pretende sensibilizar a nenas e nenos no respecto ás diferenzas entre as persoas, a través do coñecemento dos distintos tipos de discapacidade, representados polos personaxes que van aparecendo. A autora deste conto é M. Nieves Seseña, Psicóloga, pedagoga, expertauniversitaria en recursos humanos e dirección de empresas. Especialista, con máis de 35 anos de experiencia, en orientación escolar, profesional e laboral de personascon discapacidade. Pedagoga do Centro basee n.º 6 de atención a persoas con discapacidade da Consellería de Políticas Sociais, Familias, Igualdade e Natalidade da Comunidad de Madrid. Este conto proporciona unha linguaxe clara, sinxelo e divertido, e contén elementos que axudan a entender a difícil situación pola que pasa a protagonista. Ademais, permite sacar á luz parte do universo interior do pequeno/a lector/a: Preguntas que fomentan a reflexión e o desenvolvemento da intelixencia emocional Elemento de transición a buscar polas páxinas do conto Xogos para os pequenos lectores Recomendacións para adultos Neurisobre ao final do conto Dous trípticos que achegan unha maior creatividade e riqueza á historia Se quere explicar outro tipo de situacións complexas a nenos/as e non sabe como, non se perda os libros da colección Crecicuentos e Senticuentos. |
| DESTINATARIOS | |
| Nota de audiencia | 1º-2º Primaria |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Diversidade funcional |
| -- | 32387 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Neurodiversidade |
| -- | 94037 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Discapacidade mental |
| -- | 275652 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Discapacidade física |
| -- | 45139 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Enfermidade |
| -- | 30648 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Inclusión |
| -- | 316878 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Vida real |
| -- | 43970 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Persoas con capacidades diferentes |
| -- | 316563 |
| SECUNDARIAS-AUTOR | |
| Nome de persoa | García, Chema |
| Datas asociadas ao nome | 1973- |
| Termo indicativo de función | ilustrador/a |
| -- | 40152 |
| ACCESO ELECTRÓNICO | |
| Dirección de internet | https://editorialsentir.com/libro/en-el-cole-con-pepa-9788426728067/ |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
| -- | 2 |
| Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Tipo de ítem de Koha | Nota pública |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| CEIP A Gándara | CEIP A Gándara | 2025-06-10 | PROPIA | 82-N | col | 82-N SES col | CEC016000002413 | 2025-06-10 | Prestable | |||||||
| CEIP Antonio Insua Bermúdez | CEIP Antonio Insua Bermúdez | Sala préstamo | 2025-05-12 | Orzamento do Centro | 82-N | col | 82-N SES col | LEC031000003897 | 2025-05-12 | Prestable | Profesorado | |||||
| CEIP Laverde Ruíz | CEIP Laverde Ruíz | Sala préstamo | 2025-10-17 | Orzamento Centro 24-25 | 82-N | col | 82-N SES col | LEC060000003614 | 2025-10-17 | Prestable | ||||||
| CEIP de Roxos | CEIP de Roxos | Sala préstamo | 2025-04-14 | Orzamento centro | 15-C | col | 15-C SES col | CEC063000000126 | 2025-04-14 | Prestable | Actividade para nenos e recomendacións para os adultos ao final do libro | |||||
| CRA A Lagoa | CRA A Lagoa | 2025-11-25 | PLAMBE | 1 | col | 1 SES col | PEG009000001352 | 2025-11-25 | Prestable | SEDE |