000 02739nrm a2200277 i 4500
997 0 0 _dData non definida (008date1) ; Data non definida (260)
_e1
008 220525s sp ||||| |||| ||| ||glg d
017 _a634438233374
024 _a634438233374
080 _a086
080 _a794
080 _a79
110 _aozogogz papelaria
_959854
130 _aTi non es de aquí?
_lgalego
_959855
240 _aTi non es de aquí?
245 _aTi non es de aquí?
_b: o xogo no que ser galeg@ está cheo de vantaxes
_c/ Cabanelas Fdez., Eladino; Fdez Calo, Tucho
250 _a4ª edición actualizada
260 _aOurense
_b: Ozocogz Deseño Galego
300 _e+ taboleiro, tarxetas de preguntas e fichas
505 _aXogo de sociedade para persoas cuns coñecementos culturais medios sobre Galicia. Poderán xogar nenos e nenas a partires dos 12 anos de idade aínda que o ideal sexa o alumnado dende o Ensino Secundario Obrigatorio en diante.
520 3 _aDespregar o taboleiro sobre unha mesa ou superficie chan. Cada participante collerá un dos peóns que colocará a carón da casiña de saída. Barállanse as tarxetas-pregunta e colócanse nunha das caixiñas interiores de forma que só se vexa a traseira das mesmas. Sortéase a orde de saída e comeza a xogar o/a primeiro/a participante segundo as regras que veñen deseguido. AS TARXETAS-PREGUNTA Están divididas en 5 bloques temáticos (175 tarxetas por tema), identificábeis pola cor e o debuxo do reverso. No anverso da tarxeta aparece un encabezado ou título e catro opcións. Debemos atinar cal das catro opcións non ten a ver co encabezamento da pregunta. Exemplo: Collemos unha tarxeta de LINGUA - LITERATURA. No título lemos SINÓNIMOS, seguido das 4 opcións HÓRREO, CABACEIRO, POMBAL, CANASTRO. Como se pode comprobar POMBAL non é unha palabra sinónima das outras 3, este é o dato que debemos atinar para continuarmos xogando. O TABOLEIRO O taboleiro do xogo está dividido en 76 casiñas, entre as que se indica con frechas a dirección a seguir polos/as participantes, dende a casiña de SAÍDA até a CHEGADA (o “G” do centro do taboleiro). Hai 7 casiñas marcadas co número 3, e 8 casiñas co número 2, así como 4 casiñas co nome da cada unha das cidades capital de provincia. O resto de casiñas fan referencia ás diferentes temáticas identificadas pola súa cor e o debuxo correspondente. FINAL DO XOGO O/A xogador/a que chegue en primeiro lugar á casiña de chegada (O “G” central) será o/a gañador/a da partida.
650 _aCultura
_98723
651 _aGaliza
_979470
700 _aCabanelas Fdez., Eladino
_eccp
_959857
856 _uhttps://www.ozocogz.com/2018/06/ti-non-es-de-aqui-un-xogo-de-mesa.html