| 000 | 02739nrm a2200277 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 |
_dData non definida (008date1) ; Data non definida (260) _e1 |
| 008 | 220525s sp ||||| |||| ||| ||glg d | ||
| 017 | _a634438233374 | ||
| 024 | _a634438233374 | ||
| 080 | _a086 | ||
| 080 | _a794 | ||
| 080 | _a79 | ||
| 110 |
_aozogogz papelaria _959854 |
||
| 130 |
_aTi non es de aquí? _lgalego _959855 |
||
| 240 | _aTi non es de aquí? | ||
| 245 |
_aTi non es de aquí? _b: o xogo no que ser galeg@ está cheo de vantaxes _c/ Cabanelas Fdez., Eladino; Fdez Calo, Tucho |
||
| 250 | _a4ª edición actualizada | ||
| 260 |
_aOurense _b: Ozocogz Deseño Galego |
||
| 300 | _e+ taboleiro, tarxetas de preguntas e fichas | ||
| 505 | _aXogo de sociedade para persoas cuns coñecementos culturais medios sobre Galicia. Poderán xogar nenos e nenas a partires dos 12 anos de idade aínda que o ideal sexa o alumnado dende o Ensino Secundario Obrigatorio en diante. | ||
| 520 | 3 | _aDespregar o taboleiro sobre unha mesa ou superficie chan. Cada participante collerá un dos peóns que colocará a carón da casiña de saída. Barállanse as tarxetas-pregunta e colócanse nunha das caixiñas interiores de forma que só se vexa a traseira das mesmas. Sortéase a orde de saída e comeza a xogar o/a primeiro/a participante segundo as regras que veñen deseguido. AS TARXETAS-PREGUNTA Están divididas en 5 bloques temáticos (175 tarxetas por tema), identificábeis pola cor e o debuxo do reverso. No anverso da tarxeta aparece un encabezado ou título e catro opcións. Debemos atinar cal das catro opcións non ten a ver co encabezamento da pregunta. Exemplo: Collemos unha tarxeta de LINGUA - LITERATURA. No título lemos SINÓNIMOS, seguido das 4 opcións HÓRREO, CABACEIRO, POMBAL, CANASTRO. Como se pode comprobar POMBAL non é unha palabra sinónima das outras 3, este é o dato que debemos atinar para continuarmos xogando. O TABOLEIRO O taboleiro do xogo está dividido en 76 casiñas, entre as que se indica con frechas a dirección a seguir polos/as participantes, dende a casiña de SAÍDA até a CHEGADA (o “G” do centro do taboleiro). Hai 7 casiñas marcadas co número 3, e 8 casiñas co número 2, así como 4 casiñas co nome da cada unha das cidades capital de provincia. O resto de casiñas fan referencia ás diferentes temáticas identificadas pola súa cor e o debuxo correspondente. FINAL DO XOGO O/A xogador/a que chegue en primeiro lugar á casiña de chegada (O “G” central) será o/a gañador/a da partida. | |
| 650 |
_aCultura _98723 |
||
| 651 |
_aGaliza _979470 |
||
| 700 |
_aCabanelas Fdez., Eladino _eccp _959857 |
||
| 856 | _uhttps://www.ozocogz.com/2018/06/ti-non-es-de-aqui-un-xogo-de-mesa.html | ||